BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 20 martie 2009

Primavara....iarna....primavara....ba...tot iarna!:((

Afara e primavara.Anotimpul cel mai frumos.Natura se trezeste la viata.Gingasii ghiocei care se ivesc la lumina si soarele stralucind pe cer.
Ok...aplicand-o la noi....primavara nu e primavara.Adica in 20 martie afara e zapada?In 20?E absurd.Adica ieri,in timp ce gainuta motata pe care o avem pe post de prof de franceza ne obliga sa ne concentram si noi la lectia lui despre Franta si o blestemata de gara devenita muzeu si asa mai departe,afara ningea cu niste fulgi supraponderali cum nu ninsese nici macar asta vara.Ceea ce e...loool.Chiar lol.Si noi ne-am iluzionat cu gandul ca a iesit soarele,au crescut zambilele,au iesit ghioceii si era caldut afara,am renuntat la tonele de croseturi si blanuri si ne-am refugiat in tinute mai confortabile cand iarna loveste din nou.Urasc zapada acum.Era dragut adica sa vezi fulgocii aia mari cazand in rafale pe cand esti la geamul ala urias al scolii privind hipnotizat peisajul.Adica era chiar romantic daca erai afara,cu un baiat bun care te adora ,peste care condimentezi cu niste saruturi dulci sau pasionale.Dar dragostea primavara e o alta poveste.Si eu nu eram afara,nu aveam nici baiatul de vis si nici saruturile,ci eram in clasa incercand cu o ureche sa ascult la ceea ce se auzea la casetofon,vorbit in franceza si foarte repede,si incercand sa imi focalizez privirea intr-un alt punct fix care sa nu fie daca se poate geamul.Acum si eu,si Tifa,dar si Haylie ducem o lupta crancena impotriva iernii,a zapezii,a temperaturii de congelator si a hainelor groase.Zapada trebuie sa cada numai iarna.Iarna adica in decembrie si frigul trebuie sa ia sfarsit dupa ce februarie se termina.Sau daca nu dupa ce trec babele.Ei...nu conteaza,acum nu am inspiratie decat de articole despre vreme.Parca sunt un crainic meteo.Oricum...pentru blogul asta mai trebuie sa ma ocup de o chestie promisa.Acum sa nu va mai plictisesc cu prognoze meteo tampite.Deci.....Kisses.Pana la urmatorul articol marca Myriam