BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 31 martie 2009

Sfarsitul lumii....:|.......nu e asa de sfarsit:P

Pana nu demult tema asta ma infiora.Adica chiar ma infiora sa stiu k o sa fiu anihilata de pe Pamant tocmai cand eram pe punctul sa incep sa imi traiesc propriu-zis viata.Da...de ceva timp,frica asta mi-a disparut miraculos din minte.Bineinteles....adica...sincer,e chiar o prostie.Totusi duminica cand nu am avut ocupatie pentru k toata lumea park a disparut,am dat de curioasa un click pe TheHoly Google  cel de toate zilele si am bagat in bara 2012.Ce am citit acolo...chiar a fost foarte pozitiv.Adica...am aflat k da,2012 e un moment de cumpana pentru omenire,ca da,clima o sa se schimbe dramatic,DAR NU,OAMENII NU VOR MURI!Ce e mai bine decat atat?!La naiba cu teoria lui Nostradamus kre a zis k vezi Doamne o sa inceapa sfarsitul lumii la Geneva in 2012...la naiba cu teoria legata de gaura neagra kre o sa ne inghita , Pamantul kre va deveni el insusi o gaura neagra(in fond...din minima mea geografie cred k Pamantul nu e o stea,nu?),sau Soarele kre o sa devina o gaura neagra si o sa ne inghita(apropo...Soarele....Soarele e TANAR....in plina vigoare la cei aproximativ 4,57 de miliarde de ani pe care ii are):))...e prea putin probabil.Asa k trebuie sa fim pe pace...o sa fim upgradati.Adica...desi mayasii si cunoscutul lor calendar arata k in 2012 are loc o incheiere brusca,se pare ca e o evolutie atat in bine cat si in rau.Clima o sa se schimbe radical si dupa cum am citit se pare k o sa fim mai dezvoltati....adica...ADN-ul uman va avea 12 spirale in loc de 2(nu ma intrebati...nu stiu exact kre-i faza cu asta).Nu stiu cine o sa faca schimbarile astea,insa sunt sigura k nu o sa fie asa rau pana la urma.Oricum...daca sunteti curiosi,click pe linkul asta:http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/International/33338/Anul-2012-un-moment-de-cumpana-pentru-omenire.html

1 Comments:

tib spunea...

vai nu pot sa cred ca ai scris depsre asta.., eu stiam de faza asta *doar ca era anul 2013* de la un prieten, care zicea ca atunci ni se va schimba adn-ul si voi deveni mutanti sau ceva de genul. eram foarte incantati pe vremea aia la ideea de a deveni supereroi.