BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 8 martie 2009

Teste de personalitate si incredere

Cum in ultimul timp spiritul meu critic a atins cote alarmante,pe motiv ca starea mea psihica este cam deplorabila cred ca a venit momentul sa mai zic si despre chestii mai simpatice.Dar oare am dispozitia necesara pentru asta?O sa incerc.Ideea Tifei legata de testul despre cat de roman esti mi se pare hilara,desi eu stiu k ei nu ii se pare prea simpatic rezultatul care a iesit,mai ales ca e alergica la manele indiferent de concentratia de alcool din sange.Dar testele astea sunt simpatice tocmai prin faptul ca in marea majoritate a cazurilor ele nu spun adevarul.De exemplu intri pe un test virtual de personalitate gen:''Cat de indragostita esti?'' si dupa ce iti faci testul iti zice ca 100%,ceea ce e cam ciudat avand in vedere k tocmai ai avut o despartire oarecum violenta si tu pe individu ala nu mai vrei sa il vezi niciodata.Sau alta situatie:iti faci un test gen''Ce vedeta vrei sa fii intr-o viata viitoare?''si iese:Nicolae Guta 2,fara numar fara numar de la tine,ceea ce e cam ciudat avand in vedere k la auzul manelelor in boxele unei masini,unui autobuz sau telefon iti doresti sa crape, sa se distruga, sa dispara cu totul casetofonul care citeste cel mai enervant dintre toate stilurile muzicale.Dar testele de dragoste sunt cele mai cele.Alea cat de cat mai au o veridicitate mai mare decat celelalte.De fapt chiar eu mi-am facut un test si mi-a iesit k baiatul care ma place o sa ma abordeze in curand.Si m-a abordat...intrebandu-ma daca stiu tema de franceza.....Da,dragostea e cea mai incurcata,mai incurcata decat orice sentiment,iar testele de personalitate ne mai ajuta si pe noi,gasculitele necuplate sa mai speram...sau cel putin sa ne ajute sa fim mai increzatoare.Pentru ca am descoperit reteta succesului.Increderea in sine este cel mai important element,si nu e ca in cartile si revistele alea care nu merita mentionate.Incearca.Un zambet face minuni.Sa te trezesti cu zambetul pe buze,sa te impiedici de pragul usii cu zambetul pe buze,sa stai in statia de autobuz si sa te stropeasca o masina cu apa plina de noroi cu zambetul pe buze,sa iai o nota proasta cu zambetul pe buze,sa iti vezi esecurile cu zambetul pe buze....da...dupa asta exista multe sanse ca lumea sa te vada ca o nebuna,insa mai mari sanse sunt sa te vada ca pe o persoana fericita care e stralucitoare si cand i se intampla atatea chestii nasoale toate intr-o singura zi.....