BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 21 martie 2009

Shopping

Ce e mai placut pentru o fata decat sa iasa la shopping...ar zice baietii...
Si da,au dreptate.Shoppingul chiar e o modalitate placuta de a pierde timpul.
Acum...o tema filozofica.Pentru ca barbatilor li s-au dat masinile si fotbalul si noua ni s-au dat SPA-urile si shoppingul,ceea ce mi se pare foarte corect.Iar inca o chestie care ne deosebeste de baieti este faptul ca noua nu ne place sa stam tolanite pe canapea,band tone de bere si rumegand de zor seminte,asteptand sa ne creasca burta,ci noi facem miscare in timp ce facem ce ne place noua mai mult.Faci cel putin 30 de ture de mall si frate...parca ai venit de la maraton la Olimpiada.Si pe langa exercitiul fizic de a alerga pe aleile mallului,luptele romane intre tine si inca o fata pentru ca amandoua ati vazut aceeiasi pereche de pantofi sau setea aceea specifica parca unui om care tocmai a strabatut desertul...nimic nu se compara cu intoarcerea acasa incarcata de sacose, combinarea noilor tinute in fata oglinzii din dormitor sau cel putin privirea celorlalte fete pe hol cand iti etalezi noile combinatii,privirea aia veninoasa cand stii ca in sinea lor isi rod unghiile de invidie k poate au fost in mall si nu au observat lucrurile pe care le-ai observat tu.Lasa o fata in mall si ea o sa-ti fie recunoscatoare pentru tot restul vietii(asta daca ii dai si un card cu bani care nu se termina niciodata).Eu nu sunt o fanatica a cumparaturilor,eu doar ador sa privesc prezentarile de moda pe la tv,sau sa imi iau revistele lucioase k sa rad de ce aiurea sunt combinate anumite piese de inbracaminte,pentru ca mai apoi sa creez in minte o tinuta mai decenta.Imi place sa critic tinute,imi place sa critic privind cu un oarecare dezgust cum o tipa si-a scos la inaintare o bluza din material sintetic cu imprimeu de piele de crododil,care....stie ea si Tifa...zgarie privirea.Sau multe alte erori de care nu imi amintesc acum.Multi spun ca pentru ca sa inveti totul despre moda nu iti este destula o viata de om,eu cred ca iti trebuie numai o picatura de stil nativ si totul ti se cizeleaza inainte.Acum a grait un suflet creativ..:)).....Si...apropo de moda...sunt sigura ca nu numai obsedatele milionare pot fi ca scoase din cutie oricand si oriunde,cred ca toata lumea poate fi stilata fara branduri in dulap. Simplitatea face eleganta spunea Coco Chanel,care stia totul despre moda vremurilor ei,si nu s-a referit numai la casa ei de moda,ci s-a referit in general.Pentru o perfectiune aparenta,pentru ca nimeni nu este perfect,indiferent de statut social sau avere.Ei...am un motto de incheiere:D Dress well,be yourself,feel good!Kisses!

1 Comments:

Anonim spunea...

As fi dat un comment inteligent daca as fi fost in tema cu subiectul,dar nu-s.
Si daca mie nu imi place sa ma uit la nici un sport, tu la ce renunta? La spa sau la shopping? :)