BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 29 martie 2009

Suntem praf la fotbal

Ca de obicei mama nu s-a inselat cu privire la rezultatul meciului dintre Romania si Serbia de aseara.Chiar a avut dreptate knd a zis ca sarbii le vor scoate la ai nostri fotbalul din cap.Ei...de cat de mult l-a scos sau nu,nu ma pot pronunta,pentru ca nu m-am uitat la stiri de dimineata,dar cert e ca le-a dat o mama de bataie de neuitat.A....si s-au batut si suporterii intre eu.....ce mai!bun venit in Romania pana la urma.Eu,o microbista jalnica,aseara,la insistentele lui Haylie kre era undeva pe drum si nu avea acces la un televizor kre sa ii poata spune kre-i scorul,m-am uitat si eu la meci.Si a fost oarecum placut din moment ce de mult mult timp nu am mai facut asta.Chiar mult,credeti-ma!Nu,pe mine fotbalul daca nu e un meci important ma adoarme.In loc de fotbal as prefera oricand sa ma uit la handbal sau volei(ador meciurile de volei).Dar acum,cum spiritul patriotic trebuia pus in evidenta ,mi-am zis sa ma uit k oricum nu aveam nimic interesant de facut(poate numai sa mai citesc inca de trei ori urarile de la statusurile prietenilor sau necunoscutilor pe kre-i am pe mess).Si m-am uitat de la minutul 43.Am fost fericita sa vad ca a bagat Marica un gol la sarbi.Mi-a venit sa mor knd sarbii ne-au bagat gol datorita portarului aluia inutil al Romaniei kre parca aseara a aparat tot pe invers.A...a nu uit sa mentionez faptul k mi-a venit sa sparg televizorul cand am vazut in ultimele minute k romanii nostrii aveau grija sa bage mingea oriunde mai putin in poarta(da,mai ales atunci cand au dat chiar la un milimetru de poarta,atunci am fost la apogeul nemultumirii).:))Macar un egal era oarecum mai prielnic avand in vedere k si asa,jocul de teren impecabil,desi portarul echipei nationale a fost cam ametit aseara,si mai ales i-am cam speriat pe sarbi in ciuda diferentei de inaltime.Da...echipa Serbiei nu avea jucator care sa scada in inaltime sub 1,80.(cel mai mare m-a distrat knd l-au pus pe Radoi langa capitanul lor,la kre imi scapa numele,si se vedea cu claritate diferenta de doua capuri dintre ei).Piticii sunt mai agili,nu?Ma rog...aseara nu s-a aplicat pentru k se pare k am mancat bataie in stil mare,desi pana si presedintele a fost in tribune si i-a sustinut(poate tocmai cand li se acorda cea mai mare importanta noi pierdem meciul).Felicitari lui Marica si Tanase pentru goluri,si din partea mea un singur mesaj.Nimeriti si voi naibii poarta la meciul cu Austria,macar sa nu ramanem de rasul lumii!!!Oricum...... Kisses pentru moment!