BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 10 martie 2009

What about best friends?=))

Ei...nu am creat blogul asta ca sa ma contrazic continuu cu Haylie,dar avand in vedere k ma provoaca asa evident,trebuie sa ii raspund.Ei,ea are un defect.Nu poate intelege ca nu e buricul pamantului si pana cand toata lumea nu o sa o lase balta nu o sa bage la cap faptul ca e o fiinta umana nu e o o fata-robot fara suflet si cu creierul programat numai pe duritate,sinceritate si prostie .Adica...in marea majoritate a timpului ea nu isi arata sentimentele.Nu ar arata k ii pare rau de ceva sau dak a ranit pe cineva cumva nici cand e cazul nu isi cere scuze.Dar....cand ea sufera bineinteles ca trebuie lumea sa sara si sa ii planga de mila.Iar acolo intervin eu...nu k ii plang de mila...nici vorba....eu o consiliez si eventual o fac sa rada knd ii vine sa omoare pe cineva.Sau cand ma trezeste la trei dimineata sa imi zica cat de mult uraste un anumit individ,iar eu raspund chiauna de cap cu un sfat pregatit in creierul meu adormit ca un fisier intr-un computer.E incapatanata,dar poate eu sunt singura care ii vede slabiciunile indiferent cat la ascunde de mine.Numai k nu o sa-i spun niciodata asta:)) pentru ca oricum ea m-ar contrazice.Ei...e bine sa ai o minte asa de buna cat sa poti citi un om dintr-o simpla discutie sau dintr-o simpla parere.Si eu clar judec dupa prima parere o persoana,si de cele mai multe ori nu ma insel.De fapt in mare parte am dreptate,iar intuitia mea nu se inseala niciodata.O ciudatenie pe care o am de la mama.....Dar revenind la Haylie....ea nu intelege ca oricat incearca sa isi infatueze toate sentimentele trairile si emotiile...o sa ajunga in moment in care nu o sa mai reziste.Ca un balon in care bagi prea mult aer...explodeaza.Poate...chiar daca ma enerveaza asa de tare,poate ca acum dupa ce i-am citit articolul,tot eu o sa fiu acolo si sa o ajut cu sfaturi cand ea o sa se smiorcaie din cauza individului infratit cu poporul ce l-a atacat cel mai frecvent pe Stefan cel Mare sau cand o sa se smiorcaie ca o anumita persoana nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor ,sau cand pur si simplu o sa se plictiseasca si o sa aiba nevoie de cineva care sa o faca sa rada....sau cu care sa cante Sex Bomb dand din fund pe strazile satului in care a stat bunica ei,in urletele si fluieraturile admirative ale prietenilot ei.Si desi uneori nu pare sa aprecieze...cu siguranta kare multe amintiri frumoase cu mine si inca mai vrea sa mai radem impreuna knd eu ma plang de viata mea plicticoasa si ea de cat de mult ghinion are....Si cand te gandesti ca prin asta gusta si ea din cum e adevarata viata ,cea dinafara de globul de cristal pe care si-l impune in jurul ei...dar asta e alta poveste