BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 7 martie 2009

Televiziunea si junk-movies-urile

Apropo de articolul lui Haylie si de televizor,am si eu de zis cateva lucruri.Hei...are multa dreptate cand zice ca traim in Romania si numai la noi mai poti gasi asa televiziuni.Poate la noi si in Somalia.Despre ce vreau sa povestesc?Ei bine,despre noua modalitate a televiziunilor de a umple timpul cu filme.Si nu ca am ceva impotriva filmelor,doar ca...Doamne...saptamana trecuta vineri au dat pe un anume canal un film pe care l-am mai vazut inca de vreo cinci ori.Cel putin.Iar acum...ce naiba,daca noi,oamenii obisnuiti am descoperit limewire-ul si odc-ul sau chiar utorrent-ul,atunci ei nu l-au descoperit?Si daca nu apeleaza la modalitatea asta...sa mai faca si ei rost de niste filme din 2002 sau 2004,sa nu mai bage tot filmele din 19toamna care le stie si bunica cu problemele ei de memorie pe de rost.Sunt filme bune care s-au filmat in trecut,sunt comedii care raman si azi si vor ramane pentru posteritate niste legende,insa...ar cam trebui naibii sa mai renunte la aceleasi filme pe care le dau la infinit si sa incerce sa dea filme mai actuale,si nu la 23:00 cand mare parte dintre noi dormim pentru ca mergem la scoala,si nu putem sta pana la 2-3 sa ne uitam la ele,ci mai degraba de la 20:30,cand ruleaza toate vechiturile.De exemplu era un film odata...''Sub anestezie'' parca cu Jessica Alba si cu Hayden Christensen si vroiam sa il vad de un car de ani.Dar am putut?Nu.Pentru ca era lunea de la 23:00 si eu a doua zi aveam trei teste de dat la scoala si nu puteam sa ma uit la el.Cat despre horroruri(ca sa le impac pe Haylie si pe Tifa,desi Tifa nu se prea uita la tv in afara de programele de desene animate),sunt o gramada de posturi care fac o treaba excelenta,iar restul televiziunilor ar trebui sa ia exemplul lor.