BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 24 martie 2009

Cum taranii dau foc la campuri

Da.Taranii dau foc la campuri.O propozitie compusa...foarte tipica pentru viata rurala a comunei in kre locuiesc.Pentru ca prin excelenta toti taranii fac asta.Si nu am nimic impotriva...bine macar k stau departe de terenurile inchise(cei cu gradina paralela cu a familiei mele nu se incumeta sa faca experimente esuate dak nu vor sa ardem toata strada).Dar...fericirea nu tine mult.Langa mine e un atelier de mobila,unde se fac coltare canapele & Co si unde raman resturi de lemne.Vecina,proprietara locuintei de mult pustie kre a inchiriat-o firmei respective insa...matura cu regularitate toate gunoiele din mica curte si are grija sa le dea foc.Un foc mic si fumegand,care se strecoara prin gardul de metal ce desparte curtea mea de curtea lor si se indreapta tocmai spre sarma de haine,unde din fericire nu sunt intinse pentru moment haine.Cand ies din casa...pasesc,ajung la jumatatea curtii si constat k nu mai vad la nici doi metrii in fata mea.Parca sunt intr-un film de groaza in care sunt efecte speciale proaste rau.Asa...dupa ce simt ca ma axfixiez in fumul ala dens...reusesc sa ajung in gradina,unde sper la niste aer curat.Da de unde!Vecinul de mai incolo a dat si el foc la niste vreascuri si a avut grija sa afume si aerul din gradina.
Dar asta a fost pana acum ceva timp cand ,adica pana prin noiembrie knd vecina si-a pus centrala pe lemne(da....cik Romania are tendinte ecologiste.nu isi dau seama cati bieti pomi taie?!) si si-a aplasat hornul de aerisire spre curtea mea,cu acordul lui tata.La inceput toate bune si frumoase.Mama,pentru ca e aerul ala rece de iarna,si pentru ca hainele isi iau din aerul inghetat(ma rog,cand nu are chiar sub 0),imi intinde bluzele pe sarma afara.Miros asa de proaspat knd le aduci de afara.K in reclama aia de la ACE sau...ma rog,ceva detergent.O zi perfect,a doua zi perfect...tot asa...pana cand intr-o zi am constatat ca miros a parlitura.A carbonizat.A....carnatz!Si centrala continua sa scoata fum in toata splendoarea ei....In concluzie...imi doresc sa am un aparat de uscat hainele pentru k asa nu se mai poate!Mama degeaba investeste in balsam frumos mirositor,knd are grija fumul sa-mi imbalsameze hainele...nu asa,cu un miros...sublim!:))Si k solutie de moment...am inchiriat caloriferele din doua camere din ksa k sa fiu sigura k o sa mi se usuce hainele fara mirosurile alea cu origini nedefinite......Si...imi doresc ca toti locuitorii satelor sa dea foc la vreascuri undeva departe.Pe malul Muresului sau pe malul oricarui rau...sau preferabil sa nu le mai dea foc,ci sa le tina k lemne de foc pentru sobele kre nu sunt in apropierea casei si sarmei mele,pentru k cu centrala pe lemne a vecinei mele...mi-e destul=))

2 Comments:

Anonim spunea...

- sa ma asfixiez -
Centrala pe lemne e mai ieftina decat cea pe gaz, plus ca rezervele de gaz se vor termina destul de curand.Deci omul a gandit bine, pana la partea cu evacuarea :) bine, poate are ceva cu tine...

Anonim spunea...

daca ai putea sa scrii alb pe negru, ar fi mai mult decat satisfacator. Google reader, are fundalul alb, si ochii mei nu prea se impaca cu scrisul roz,portocaliu,violet.