BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 16 martie 2009

Descoperire plagiata neamule!

Ma simt inspirata.Am murit de ras la videoclipul pus de Tifa.Tipul ala e bestial,trebuie spus.Ba mai mult...chiar semana cu Rihanna:))=)) macar asa putin daca nu de tot.Si eu am vazut filmul Confessions of a Shopaholic si trebuie sa spun ca e genial.Tifa a auzit d el de la mine.Eu am fost cea care a descoperit-o pe Sophie Kinsella si mai ales cartea ei The Dreamworld of a shopaholic ,pe care am citit-o in format i-book.E autoarea mea preferata.Nu mai stiu sigur daca asa se numeste pentru ca am citit-o demult si am sters-o din calc pentru ca calculatorul meu e handicapat ca de obicei si insemna sa imi ocupe memoria.Desi cartea nu are mai mult de un mega,de fapt chiar mai putin de atat,calculatorul meu tot handicapat e....dar soarta.Pana la o noua unitate ma conformez cu ce am.Deci...pentru fanii literaturii de gen,adica pipernicita de branduri ca Gucci ,Prada sau Fendi,luati de pe torrentz cartea dak o gasiti,si dak nu...tot de pe torrent,luati filmul,pentru ca dupa cum Tifa a zis,merita vazut(Eu trebuia sa zic asta!Eu l-am gasit prima!Ea stie de la mine!).Ei,dar ca sa nu ma isterizez intre paranteze,daca nu gasiti filmul,atunci sa stiti ca in cinema-uri apare in 13 aprilie.Park...nu mai stiu sigur.In SUA s-a lansat in februarie 2009.Oricum,in tara noastra e prin aprilie lansarea oficiala.Nu conteaza data.Ce conteaza e ca...o sa fie un fenomen