BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 18 martie 2009

Chiar asa?

Oare de ce am impresia k de fiecare data cand cineva vede blogul asta isi imagineaza 3 copii cu muci la nas si care nu stiu cum ii cheama. Unul din motivele pentru care (imi imaginez ca) unii fac asta este faptul ca e mult prea colorat. Mult prea colorat pentru gustul meu (daca ar fi sa ma lasati as ,,colora'' tot in negru). Pesimism?...Nu prea cred. Si sa revenim la negru. Bun...lumea stie ca imi place negrul. Ceea ce nu stie e ca negrul nu reprezinta o persoana pesimista si nici o rockeritza cu pirceuri si tatuaje peste tot. E numai o culoare. Doar o culoare...

Si motivul pentru care am facut referire la toata chestia asta cu negrul este altul. Ce inseamna sa fii fraier?..sa fii fraier inseamna sa judeci oamenii fara sa ii cunosti destul de mult incat sa poti face o afirmatie despre ei care sa fie cat de cat concreta. Asta inseamna cu adevarat sa fii fraier. Si apoi constati cu stupoare ca 90% din oamenii care dau definitii cat mai pompoase (si idioate) ,,fraierismului'' sunt superficiali pana in maduva oaselor. Gandesc ca niste copii superficiali pana in maduva oaselor. Morala?.......descoperiti-o singuri!