BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 23 martie 2009

Eternul contraatac

Sunt satula de el
Adica...satula.Mi-e pana in gat.Nu mai pot sa o vad cum ma contrazice tot timpul.Ma refer la Haylie.Bineinteles.La cine alta?Si ma enerveaza k ne certam tot timpul spre amuzamentul Tifei,care e arbitru.Si...tocmai m-a numit un copil mic.Eu sunt un copil mic....si ea e un copil mic.Toate suntem niste copii mici,pentru ca ne certam ca niste imature.Si ma enerveaza la culme chestia asta.Asa ca cred ca ar cam trebui sa incetam cu copilariile.Si o chestie foarte interesanta...tocmai cand incearca sa se dea matura e mai imatura si mai copilaroasa ca niciodata.Eu o cunosc,ea ma face sa rad tot timpul,inclusiv cand ma simt ca draq iar postura de fata serioasa,care seamana cu viziunea ei din viitor,nu o prinde deloc.Pe Haylie o poti prinde numai cand rade.Atunci e ea,fara filozofeli si fara false masti ale maturizarii.Haylie cand rade e ea,fara ascunzisuri si fara falsitati.Ea pretinde ca e matura,si poate chiar e...dar poate ar trebui sa incerce macar o data sa mai renunte la atacurile permanente orientate mereu asupra mea.Noi doua suntem niste personalitati diferite.Eu sunt mai vesela ca ea si cel putin nu imi petrec toata viata criticand-o.Nu ca nu imi place sa ma critice,dar uneori,credeti-ma,ma calca pe nervi.pe nervisorii mei ,bietii mei nervi.Iar ea e incapatanarea intruchipata.Si nimic mai mult.Pentru ea,inainte sa ne mai contrazicem intr-un viitor articol...Haylie,cand intri pls sa nu ma mai contrazici pentru ca nu o sa mai rsp la provocari!.....ar trebui sa stie ca inca ne bucuram de adolescenta si ar trebui sa nu ne mai credem mari si tari si mature cand in realitate asta e perioada din viata de care ne bucuram la max,perioada despre care o sa povestim peste ani la nepoti.Chiar trebuie sa te acresti inainte de vreme?O sa vina si timpul stresului si seriozitatii...cand o sa avem un job,o familie,si facturi de platit si chestii pentru care sa fim responsabili,poate mai numeroase de cate avem acum,atunci maturitatea trebuie sa se manifeste.Acum trebuie sa ne bucuram de chestiile marunte,pentru ca timpul este necrutator si cum mama spune ,clipele astea nu mai vin niciodata.Odata trecute au trecut pentru totdeauna,asta e existenta noastra ca oameni pe pamant.Acum...sper ca asta o sa fie ultimul contraatac,pentru ca am lucruri mult mai interesante de zis pe blogul asta decat sa ma cert sau contrazic permanent cu ea.

2 Comments:

Myriam spunea...

1. nu pretind ca sunt matura
2. ai grija la cacafonii
3. nu eu ma cert cu tine ci tu te certi cu mine
4. nu e nevoie sa ma mai contrazici k am eu grija de asta ;)

Anonim spunea...

"Noi doua suntem niste personalitati diferite"
asta ca sa intorc cutitu in rana... adica gen sunteti personalitati cunoscute? va stiu de la tV? sau aveti personalitati diferite. glumesc.

chiar imi place blogul asta si atunci cand comentez ceva pur si simplu vreau sa imi expun punctul de vedere. nu trebuie sa se simta nimeni ofensat. in postul de la "oripilata" incercam sa spun ca m-am plictisit de subiectul asta - cocalari si pitipoance. daca nu i-ati mai acorda atentie atunci ar disparea usor usor. luati-va de altii, de strutii minimalisti, de woankerii care asculta hiphop bling-bling yeye, de eternii rockeri cu parul lung si tricou cu iron maiden. orice dar nu cocalari si emo. deja s-a fumat si filtrul acestei tigari