BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 29 martie 2009

Good Music



Ashley Tisdale - Not Like That
Asculta mai multe audio Muzica »

o melodie cu ritm...de asta am nevoie in dupa amiaza asta....ma enerveaza k scriu singura pe blog in weekend...Haylie e la tara,Tifa...oh,mai bine nu zic ce face poate Tifa acum....doar eu stau si scriu.A...si mi-am descarcat aseara albumul din 2007 al lui Ashley Tisdale Headstrong pe kre il ascult in lipsa de ceva mai bun....am nevoie de muzica adevarata.Nu mai lanseaza nimeni chiar nimic?!ce deceptie!:(Oricum...las k poate si-o lansa Guta al 1500-lea album.Hei,doar nu ma credeti!Glumeam!Sunt frustrata acum,nu se vede?Ma rog....am si eu o duminica libera si nu am cu cine sa o petrec.Nu e dramatic?Da...knd locuiesti intr-un sat pierdut de lume,doar cu Tifa prin zona care habar n-ai ce face acum(sau cu cine face) si cu inca o prietena care tot ce face e sa stea si sa repete probabil la geografie obsesiv...da,tragic!Si faza funny e k dak o trezesti pe cealalta prietena noaptea din somn,stie sa iti zica toata altitudinile din orientali dintr-o singura rasuflare:)).Saraca...a invatat asa mult incat a ajuns la spital intepenita(desi cauza intepenelii nu s-a stabilit la analize,tomografii and co se pare ca a cam avut o cauza emotionala.).Va dati seama cum e sa intepeniti pentru ca sunteti prea stresati pentru ceea ce faceti?Pai...cu siguranta tot work-freaks-ii ar fi tot in spital bine intepeniti.A...si revenind la senzatia Gutza(:-& imi venea sa zic guitza...imi vine sa vomit numa la gandul melodiilor pe care le canta)eu nu o sa ascult nici moarta manele vreodata,poate dak numa de ciuda nepotii mi-or pune Gutza la inmormantare(dupa kre o sa am grija sa ii bantui>:) ).Ascult orice mai putin manele si heavy metal,si desi nu imi place heavymetalul,cu siguranta nu mi-ar displacea in favoarea manelelor.Cine naiba a mai creat si manelele pe lume?Da...am raspunsul!Manelele au fost create pe lume pentru k sa aiba lumea ce asculta,pentru ca doar nu ne putem astepta k Ionica de printr-un sat pierdut de lume sa stie de Madonna,dar cu siguranta e posibil sa stie toti manelistii din tara.In ordine alfabetica.Si un alt motiv pentru kre au fost create aceste melodii au fost pentru k romanii nostrii nu stiu in mediul rural nici o boaba de engleza.Si nu poate sa-ti placa ceva ce nu intelegi,nu?A...BA STIU!Stiu ce inseamna BITCH(Stie ea Haylie mai bine,dar...trebuie sa mentionez ca noi doua stim si sinonimele:->).Oricum e fara speranta si trebuie sa mentionez k respect dreptul fiecaruia la libera exprimare,dar ar cam trebui educata lumea in kre traim.Sau cel putin Romania are nevoie de educatie.Pe alocuri.Ceva kre sa nu se rezume numai la muzica,ci la tot...tot in general.Asta s-ar putea sa scoata lumea din mizerie.Acum...ma rog!Mai lipseste si sintagma:Votati-ma de presedinte k o sa salvez eu tara de mizerie',dar de ce sa ne mintim singuri?Nimeni nu ne poate scoate din mizerie,numai noi putem face asta.Acum votati-ma de presedinte:P

p.s:scriu cu mov k e prea mult roz,nu credeti?

1 Comments:

Vilhelm man spunea...

Iti doresc o primavara frumoasa!