BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 10 martie 2009

Multi ani traiasca...

E asa de reconfortant cand incepi sa te lauzi singur.( aviz pt aia de dedesubt care nu mai razbeste sa isi enumere multiplele calitati). Oare are vreo importanta daca nu mai dai atentie tuturor criticilor?

Asta de fapt nici nu isi avea locul aici.


Sambata seara. Marele eveniment.
18.30- plictiseala in stil mare. Mai vreau suc!
19.50- X se dezbraca:))..asta nici macar nu se pune. Eram chiar in fata si era culmea sa nu vad. In plus. era vorba numai despre tricou si era pt o cauza buna: o poza.
20.00- agitatie suprema. Nici nu prea stiu de ce pt k eram foarte si destul de plictisiti
20.01- fara ca macar sa imi dau seama eram unii peste altii. cine era la baza?
20.10- incepe filmul. Ati auzit de Mirrors?....nici macar nu merita ca cineva sa fi auzit de el.
21.15- nu mai aveam ce face. Am plecat cu Y pe drum sa ne plimbam.
21.20- am ajuns la poarta. Acolo erau W, Z si V. Lui V i se pare k nu mi-e destul de frig si arunca o cana de apa rece ...unde?..PE MINE

1 Comments:

Anonim spunea...

da :))

seara aia

Doamne fereste!

imi place X


;))