BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 9 martie 2009

Racelile periodice

Da...e asa de nasol sa fii racit.Dar nu raceala propriu-zisa e problema...ci pur si simplu starea aia de neputinta,cand iti tremura mana cand scrii un amarat de cuvant de trei litere sau ti se invarte capul de cum te ridici brusc din picioare.Eu ma simt norocoasa pentru ca raceala mea de trei zile a fost cumplita,dar a trecut repede.E enervant.Nas infundat,dureri de gat,febra.Ca in reclama de la Coldrex,doar ca reloaded in viata ta reala.Si fiecare simptoma e criminala.Nasul infundat curge incontinuu umpland planeta de muci.Stiati ca cu un simplu stranut poti raci un nr de 150 de oameni aflati in zona ta si k un stranut are viteza de 240 km/h?Ei...saracii cei nenumarati care stau pe langa tine cand stranuti cu stil si eleganta umpland teancuri in crestere de servetele cu lichidul ala enervant si lipicios.Ce sa mai zic de voce....infundata la fel ca urechile.Brusc ajungi sa crezi ca vorbesti ca un copil ce gangureste pentru prima oara.Si e asa de nasol.Cat despre durerile de gat Haylie stie mai bine.Tifa a trecut recent printr-o raceala,ei ii e bine acum,desi ar fi preferat comfortul sub plapuma acasa la caldurica fara scoala,fara proful de fizik care ne hartuieste uneori si fara nici o grija in afara scrisului de idei geniale pe blog.Dar Haylie acum e rau(vezi''Doar asa...'')e suferinda...azi cersea cu disperare un strepsils,da eu cum le-am luat pe toate in indelungata mea perioada de convalescenta de 72 de ore,nu am mai avut sa-i dau....Acum sigur hiberneaza...nu ii nici pe mess....