BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 28 martie 2009

Finalmente a venit primavara!!!!

Nu e cea mai super imagine??:X:X:X:X:X

In timp ce ascunt Edward Maya ft Alicia Stereo Love,desi nu prea ascult house,constat k afara in sfarsit s-a facut soare.Am fost prin oras azi si am vazut ca toata lumea era relaxata la temperaturile de 19 grade care erau mult asteptate dupa cele doua grade de saptamana trecuta.Asa ca...acum trebuie sa spun ca regret ca nu mi-am scos la inaintare ochelarii de soare,dar...cel putin nu a plouat:P.Da...e o chestie mai ciudata,dar de fiecare data knd vreau sa imi iau ochelarii de soare dimineata sau oricand la lumina,cand ies de la scoala automat trebuie sa ploua.Sau daca nu cand ies de la scoala,atunci inainte k macar sa ajung la cursuri.In concluzie,cu ochelarii mei lasati acasa pe birou si cu lipsa norilor,sunt sigura ca vremea asta o sa continue sa fie asa superba tocmai acum cand zambilele mele de trei centimetri(care intre timp trebuie sa spun ca au mai crescut:X) vor inflori.Dar pana atunci...vreau o gerbera rosie fara discutie pentru ca gerberele rosii trezesc amintiri sufletului meu .Sau daca nu gerbera...vreau...o lalea.Roz.Numa k sa zica Haylie ink o data k uraste lalelele:P.