BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 13 martie 2009

Invazia furnicilor

Furnicile...cine naiba a mai creat si goangele astea?Stiu ca e povestea cu greierele si furnica...cu greierele asa de lenes si furnica asa harnica,dar eu urasc furnicile din tot sufletul.Macar greierilor le e prea lene sa mai invadeze.Dar...furnicile sunt peste tot.Hei...inainte de a-mi redecora casa lasai o firmitura de paine si milioane de furnici navaleau pe ea.Acum ...si acum e pe aproape,in ciudat izolarii.Mancam popcorn dintr-un castron,dupa ce buni a rugat o vecina sa faca o giga portie pentru ca ea nu se pricepe de nici o culoare.Asta a fost acum doua zile.Mama i-a pus la conservat si i-a descoperit din nou,tocmai la timp cat sa mai ciugulesc vreo cativa ,uitandu-ma la un film din 19toamna,pentru ca nu aveam altceva mai bun de facut.I-am pus pe birou si m-am dus la baie.Cand m-am intors....milioane.Peste tot.Si nu ma refer la popcorn,ma refer la creaturile diavolului,furnicile.Bineinteles...la inceput mi-a fost o frica cumplita de ele,dar nu pentru ca mi-as teme de ele.Daca e sa ucid o furnica,o ucid cu o pofta sadica.Daca e sa omor sute de batalioane de furnici..toata treaba devine periculoasa de-a dreptul.Ei...cum mama cotrobaia dupa ceva prin dulap...a trebuit sa execut eu treaba murdara.Le-am omorit cu o oarecare sila pe toate.Bine macar ca a trecut ceva timp de cand am mancat.In schimb una s-a refugiat in tastele calculatorului...unde se va inmulti si vor rezulta inca cateva sute de batalioane,care vor tasni ca sambata trecuta printre butoanele negre,tocmai suficient de mult cat sa ma trezeasca cu o sperietura specifica unui infarct,pe mine...proaspat trezita.Acum invazia a fost invinsa.Numai furnica aia ce a dezerat mai traieste...dar cu siguranta acum cand scriu o sa o strivesc.Sunt sadica.Vreau sa dau foc la toate furnicile.Vreau sa le strivesc,vreau sa le strivesc cu patima pentru ca sunt singurele creaturi pe care nu le-as tolera decat in gradina...pentru ca acolo le e locul.Ei...partea optimista e ca o sa imi iau un pliculet care se face cu zahar si care o sa faca treaba murdara in locul meu.Pentru moment o sa aleg optiunea usoara.O sa imi curat tastele care nu au mai experimentat o curatare de mult timp.....