BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 22 martie 2009

Fara titlu!

Bun.. In primul rand vreau sa spun ca Haylie, Myriam si Tifa sunt 3 persoane diferite. In al doilea rand, am spus de la inceput parerea mea (adica, nu vreau reclama la blog). In al treilea rand, tocmai am aflat ca  Myriam si Tifa exact asta fac:RECLAMA. 


Bineinteles ca nu am ce sa le fac dar eu tot nu o sa imi pun blogul la status dintr-un singur motiv: nu am chef sa se apuce sa il citeasca toata lumea care ma cunoaste si sa stie ca ,,eu'' sunt Haylie. Exact asta am incercat sa evit si voi incerca in continuare.

2 Comments:

Anonim spunea...

hm poate ar trebui sa-ti faci propiul blog atunci... nu stiu imi dau si eu cu parerea... uhm?!

Myriam spunea...

poate se va intampla si asta odata...inca nu m-am gandit:)