BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 20 martie 2009

Pareri si iar pareri. Pacat k se prea generalizeaza!

Ieri, pe un site, am vazut un lucru cu care nu sunt deloc de acord. Un tip, avea un comentariu pentru filmul twilight si zicea: ,,filmul asta e o porcarie. E un film pentru adolescente idioate care se uita la HSM si asculta Jonas Brothers''. Eu, de exemplu, acum vreo 2 saptamani, refuzam cu vehementa sa ma uit la filmul asta pentru ca toata lumea era obsedata de el si pentru ca eram sigura k nu merita. Dar, dupa ce am aflat ce melodii are pe coloana sonora (desi pe parcursul melodiei nu am auzit niciuna dintre ele), am decis sa ma uit pentru ca oricum nu pierdeam nimic. Si totusi, in pofida tuturor prejudecatilor si ideilor preconcepute pe care le aveam la momentul respectiv (luni), filmul m-a impresionat intr-un mod placut. Si asta e ceva, pentru ca pe mine niciun film care contine romance nu m-a impresinonat vreodata, in niciun fel. Ideea e ca in filmul asta e o poveste frumoasa (intr-adevar pt adolescente idioate si care inca mai cred in basme), o poveste cu adevarat frumoasa. Acum......depinde cine ma intelege. Baietii in niciun caz. E mult prea complicat ca ei sa inteleaga .