BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 26 martie 2009

Ameno

Titlul unui cantec antic si de demult.Da...o sa vorbesc de ceva religios de data asta k sa fiu in ton.Hei...nu va ganditi la discutii filozofice,pentru ca eu filozofez numai cand nu am inspiratie.Acum am...asa ca o sa scriu de un episod de zilele trecute.
Asa deci...subiectul de discutie sunt studentii de la Teologic,viitorii preoti,propovaduitori and Co.Oricum...oamenii astia sunt de laudat,mai ales ca o cariera de preot intr-un sat pierdut de lume nu mai e o cariera de vis in zilele noastre.Si acum la facultate...ei au un hobby deosebit.Isi cauta neveste:)),pentru ca hirotonia nu e posibila daca individul de sex masculin in cauza nu e casatorit.Asa ca daca esti un viitor preot preferabil te plantezi pe scarile Facultatii si te uiti la zecile de liceene care trec pe langa tine,sigur viitoarea preoteasa o sa-ti apara in fata:))Ei...tre sa mentionez ca tipele de la noi din liceu numai preotese nu le vad,dar ei inca spera,cu gandul la Evanghelie si versetele din Biblie ca si-or gasi si ei o tipa pioasa si cuminte kre sa le fie si lor nevasta k sa isi poata lua straiele preotesti odata si sa inceapa a propovadui dreapta credinta.Ei...am scornit asta eu cu Haylie knd mergeam amandoua la un market din apropiere cu o prietena,pentru ca ele sa isi faca stocul de mancare pentru restul zilei(eu traiesc pe baza de sandwich facut de mama:X:X:X:X).Si iar un card de studenti la Teologic pe treptele facultatii discutau inflacarat.Noi doua ,doua nebune,deja ne imaginam ca discuta despre care si-a tras o nevasta mai sexoasa,pentru ca mai apoi sa ne dam seama ca ei sunt baieti cuminti,iar daca le-am zice chestia cu nevasta sexoasa si-ar face cruce,ar mai citi de cateva ori Biblia si s-ar si spovedi k sa nu arda in iad cum ard in cele vreo 50 de pagini a cartii lui James Joyce,The portrait of the artist as a young man pacatosii,cartea pe care o citesc acum(iar eu...ca o credincioasa oarecum pacatoasa ce sunt...motaiam la partea aia in fund pe fotoliul unde citesc intotdeauna=))).Si ca sa nu le provocam asemenea repulsie am decis numa knd trecem pe langa ei sa le adresam un AMENO plin de piosenie si sa acceptam cu drag sa ne mai tina usa deschisa ca sa intram in market,pentru ca pana la urma saracii de ei..au nevoie de un pic de atentie....

1 Comments:

Anonim spunea...

Stai linistita, ca nici ei nu sunt usa de Biserica. iti dai seama ca deja au concursuri intre ei, care se insoara primul. Pana mea, teologii sunt printre cei mai mari afaceristi care ii stiu, popa de la tara de la mine are benzinarie, magazin si crasma cu terasa.