BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 9 martie 2009

Suferinta vietii!!!!!1

Sufar :(:(:(:(:(
Si stiti de ce sufar?Pentru ca viata cu mine a fost cand darnica cand mi-a dat un sut in dos.Ei...si acum situatia face ca soarta sa imi dea un sut in dos,ceea ce a facut de multe ori ,poate de mai multe ori decat a fost darnica.Hei...eu ca persoana sufar de o incapacitate...incapacitatea de a-mi face prieteni normali.Si ma simt ca dreq...acum sa nu credeti ca sunt antisociala,de fapt,daca stii cum sa ma iei sunt cea mai amuzanta,simpatica,vorbeareata si adorabila persoana din lume.Ei...prieteni am dar faza e ca....99.9%sunt fete.FETE.Si baieti?!Baieti doar 0.1%.Dar...de fapt cred ca ar merge 0,0000001%baieti pentru ca majoritatea baietilor isi traiesc viata ignorandu-ma pe mine din moment ce au pe cineva cu care sa faca prostii.Ascultati ''RedBlonde-Nu am cu cine''pe youtube si o sa intelegeti la ce fel de prostii ma refer.Deci....tocmai reinnodasem o relatie de prietenie neobscena cu un prieten pe care abia il cunosteam de pe la scoala .Totul pe roze pana cand individul...ok...individul mi-a dat o poza cu iubita-sa pe mail,ca si cum ar vrea sa-mi transmita mie un mesaj.Ei...clar...ori el e un prost si trei sferturi,ori prietena-sa e o pipita geloasa si el nu vrea sa-i dea motive de cearta.Daca e a doua varianta...saracul!Eu de as fi in locul lui i-as da papucii.Geloasele=no good.Gelosi sunt numai cei nesiguri in propriile lor forte.Daca e prima varianta...poate sa o f*** linistit cat mai are pe cine.Take it or leave it!Da...Tifa a avut dreptate.Ei bine...Haylie are o gasca de baieti.De fapt marea majoritate a prietenilor ei sunt baieti.Tifa...si ea are o gramada de prieteni baieti dintre care la 99.9%i se scurg balele dupa ea.Si la Myriam....hei,nu sare nimeni?Bineinteles k nu sare.Si oricat ar incerca Haylie si Tifa sa ma faca sa cred contrarul...hei,stiu ca niciodata nu vor sari.Pentru ca eu sunt asa de a dracului de imperfecta si am fost dotata cu o inteligenta cum nu mai prea gasesti prea des.Iar ce naiba?Baietii sunt inhibati de inteligenta mai nou?Acum ce ,dak eu stiu in ce epoca o creat Michelangelo si el nu stie?!E o chestie de cultura generala,nu inseamna ca acum daca se poarta proastele,eu o sa dau delete la hardiskul meu mintal si o sa ma vopsesc blonda numai pentru ca baietilor le place.Si nu sunt buricul pamantului...am si eu lacune,doar ca nimeni nu ma studiaza.Deci....in concluzie,pentru baietii care au mai mult in cap decat prejudecati ale sexului lor si care nu se lasa intimidati de o fata cu un bagaj mai mare de cunostinte...lasati un comment cat timp sunt in starea asta psihica deplorabila.Am nevoie de un amic baiat.E asa greu de inteles?!