BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 10 martie 2009

Primavara inselatoare.....

Deci...suntem in martie deja...inceputul capricios ar fi trebuit sa treaca conform traditiei.Dar...cred ca toata luna asta o sa fie asa.Zilele trecute am iesit din casa...afara era un aer asa racoros,insa placut.Cerul era senin numai un nor mare si alb plutea pe cer si toata ziua a fost superba.Insa azi dimineata.Am scos nasul afara si....ploua.Aproape torential,insa suficient de tare cat sa imi distruga partial buna dispozitie a diminetii(dupa ce te impiedici de papucii lasati aiurea prin camera ta,dupa care te duci la baie si constati ca ai estimat usa la o distanta considerabil mai mare si descoperirea e dureroasa pentru expresie,constati ca dimineata e prea frumoasa ca sa o irosesti cu enervari inutile).Deci...exceptand frumosii ghiocei din gradinuta cu flori,zambilele care ating aproximativ trei centimetri.......viata e mai gri ca cerul de afara.Desi eu sunt excesiv de happy...dupa ce am scris articolul de mai jos:X....Si mi-am dat seama ca...pana la urma nu mai are nici un sens sa mai zic ceea ce imi lipseste.O chestie esentiala este sa fii fericit cu ce ai...iar viata are grija sa iti aduca mai multe cand crede ea de cuviinta.....