BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 22 martie 2009

Fara discriminari va rog!

             Hei myriam…parca ziceai sa nu facem discriminari. Pai tu exact asta ai facut cand ai insinuat ca femeile sunt mai destepte decat barbatii. Ei bine, eu nu cred deloc asta si niciodata nu am crezut. Si inca o treaba :..nu generaliza chiar atat. Adica, nu toate fetele traiesc pentru cumparaturi si pentru SPA. De exemplu eu ma uit si la meciuri de fotbal si ma enervez impreuna cu tata cand Dinamo ia gol de la Steluta 2 (Gloria Buzau) in minutul 90. In plus, nu o sa vizitez niciodata un SPA pentru ca pur si simplu nu suport masajele si nu ma vad stand ore in sir intinsa pe un pat (am nevoie de miscare).

 

            Cand ma duc la cumparaturi, nu imi iau niciodata mai mult de 2 lucruri si nici nu fac raliuri cu cineva pentru o amarata pereche de pantofi. O a doua mentiune e ca nu stau mai mult de 2 ore umbland dupa un anumit articol de imbracaminte. Explicatia ? -Ma dor picioarele !

 

            Si ca sa nu uit : eu nu merg niciodata la cumparaturi, ci merg in oras sa ma plimb, daca unul din scopurile plimbarii e de a cumpara ceva atunci o fac si pe asta.

 

             Hopa......Am uitat de o problema. Barbatii sunt la fel de inteligenti ca femeile doar ca ficare isi focalizeaza inteligenta pe lucruri si subiecte diferite, asa ca nu min se pare ca e cazul sa facem discriminari. Gandeste-te ca se poate intoarce impotriva ta.

5 Comments:

Anonim spunea...

Femeile sunt mai destepte decat barbatii. In anumite domenii. Si reciproca e valabila, cel putin la fel de des.

Anonim spunea...

By the way, am impresia ca suntem relativ aproape. Daca voi sunteti din F, eu sunt din B. Dar am bunici pe langa voi. :)

Myriam spunea...

Noi nu suntem din F ci din AB :D..(e destul de departe)

Anonim spunea...

Woaaaaa,chiar ca. :)

Anonim spunea...

uhm... sexul nu prea are legatura cu inteligenta.
poti sa fii prost/destept fie ca esti fata baiat sau intre (am vazut pe net)