BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 18 martie 2009

Chestiutze

In ultima vreme trec printr-o pasa daca nu trista atunci cel putin ciudata.Cel putin pentru mine.Sunt in starea de ''impossible love'',si nu pentru ceva anume,ci pentru orice.Mai nou parca totul pare imposibil.Insa nu si sa scriu pe blogul asta,in care sunt mandra sa am inspiratie cam aproape intotdeauna,aproape pentru ca mai sunt momente in care ma uit la pagina asta alba si am atatea idei incat nu stiu de unde sa incep....Dar acum facand referire la articolul lui Haylie legat de fraieri,am si eu ceva de spus.Cateva cuvinte.Sunt de acord cu ea.Prea pacat ca accentul nu mai cade pe oamenii care cu adevarat merita(Si va mai intrebati de ce Romania in care traim e in cadere libera)Oricum...prea pacat ca in loc de inteligenta acum se pune accentul pe cati bani ai in cont.Prea pacat pentru asta,pentru ca intotdeauna oamenii se iau dupa exemplele slabe ale societatii care oricum nu merita mentionate,care au masini bestiale,au bani cat sa ii foloseasca ca si hartie pentru toaleta la discretie sau dupa cei care sunt suficient de inconsienti cat sa faca lucruri care sa ii bage in buclucuri si mai ales sa se mandreasca cu ele.Ca si cum ar fi ceva cu care te-ai putea mandri.Si mai ales exista asa multe persoane care au ceva in cap,dar care isi inhiba inteligenta doar de ''gura lumii'',pentru ca intotdeauna,daca cineva zice ca...trebuie sa faci aia,maine tu si tot restul lumii si-au facut aia.Mai ales prin licee,fraierii sunt cei care invata,tocilarii,desteptii,braniac-ii,cei care stiu mai multe decat ceilalti,care nu isi petrec timpul umbland brambura prin oras,ci stau si incearca sa isi imbunatateasca memoria cititnd sau incercand sa invete lucruri care pe unii oameni nici nu intereseaza.Acum lool,toata lumea crede asta,dar acum ce,pentru ca lumea zice ca trebuie sa fii prost,trebuie sa fim prosti?poate inainte sa spuna anumite informatii,trend-setter-ii ar trebui sa isi arunce o privire la propriul lor caracter.Cred ca daca toata lumea ar fi proasta,si toata lumea ar fi suficient de modificata cerebral cat sa accepte toate porcariile care sunt considerate in trend in fiecare zi ,atunci in loc sa evoluam ne-am intoarce la statutul de oameni ai cavernelor,de unde am plecat pana la urma.Si am rezolvat ceva?S-a intamplat ceva dupa milioane de ani de evolutie?!Exact.Nici vorba.Daca tocilarii sunt fraieri,atunci sunt PRO fraieri.Recunosc asta fara sa imi fie rusine de afirmatiile mele.Si toata lumea care citeste articolul ar trebui sa inteleaga adevaratul sens a ceea ce am scris mai sus.
In incheiere doar atat.Daca aveti o persoana pe care o cunoasteti si pe care o considerati fraiera,ganditi-va de doua ori inainte sa faceti aceasta afirmatie.Mai bine ati incerca sa cunoasteti acea persoana inainte de a face afirmatii nefondate.Poate o sa descoperiti chestii frumoase pana la urma.Si ca incheiere o vorba de duh care am creat-o in aceste cateva minute de gandire inspirata la viata romaneasca:Poate ca cei care spun despre anumite persoane ca sunt fraieri,sunt mai fraieri decat persoanele la adresa carora afirma asta,tocmai pentru ca se supraestimeaza pe ele insele.:)):X:X:X:*:*:*